Re: Programowe sprawdzanie wejsc karty dzwiekowej.

Autor: Adrian S. <adriansocho___at_tlen.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 15:05:47 MET DST

Nie znam się na programowaniu, ale mam pomysła.

Użytkownik kafejki dostaje słuchawki i zostawia dowód osobisty albo
legitymację niewiem w zastaw. Jak wychodzi to oddaje. Jak nie ma
dowodu to nie dostaje słuchawek.
  Układ jest w sumie prosty i pewnie na niego wpadłeś tylko z pewnych
powodów nie chcesz go stosować.

--
Adrian S.
  Administrator sieci szeregowcowej na cztery kompy <ROTFL>