Lexmark S1650 - mnie papier przy druku dwustronnym - pomocy!

Autor: BlindGuar <adresu_at_szukaj.w.liscie.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 13:47:09 MET DST

Witam!
Posiadam takowa drukarke juz ponad rok. Ma malutki przebieg - niecale 7000
stron.
Przy druku jednostronnym drukuje po prostu rewelacyjnie!
Ale jak potrzebuje cos wydrukowac dwustronnie to 95% kartek jest zmietych
:( Tak jakby krzywo pobieral papier przy 'drugim podejsciu'.
Nie mam modulu duplexera, tylko recznie odwracam papier. Niezaleznie czy
wsadze go do podajnika recznego, czy do tacy - zawsze tak samo zemnie papier
:/
Po czesci zalezy to takze od papieru, bo na PolSpeed mnie tak, ze sie
ogladac nie da i mnie 100% kartek, natomiast na PolLux i PolJet czytac sie
da, i mnie jakies 80-90%, ale papier ma na prawie calej dlugosci takie
"rynienki". Probowalem takze innych papierow i zawsze mniej lub bardziej,
ale jednak zemnie papier przy druku drugiej strony.

Czy mial ktos taki problem, albo wie co moze byc przyczyna?
Przegooglowalem grupy, ale nikt do tej pory nie pisal o takiej przypadlosci,
a jedynie ludzie chwala serie Lexmarka S12xx, S16xx, S18xx... Czyzby to byl
problem jedynie mojego egzemplarza?

Pracowalem dawniej na HP LaserJet 4Plus, i bardzo zadko zdazalo sie mu zmiac
kartke przy druku dwustronnym.

Bede bardzo wdzieczny za kazda wskazowke.

--
Pozdrawiam BlindGuar,                   e-mail:
adi [podkreslenie] blind [malpa] o2 [kropka] pl