Re: Problem z MP3

Autor: Victor <victor_at_wpspam.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 13:41:49 MET DST

> Napisałem Ci że NTG?! To czego się jeszcze czepiasz?! Dla świętego spokoju
> i czystości mojego sumienia napiszę Ci jeszcze żebyś wymienił zasilacz.

A jaki wplyw na dzwiek w plikach MP3 moze miec zasilacz ?
Chodzi Ci o to ze moze byc za glosny czy ze zbyt duze jest jego obciazenie ?
Zawsze bylo dobrze a nagle sie popsulo. Myslisz, ze to zasilacz ?

> A od siga to won! Moge sobie pisać w nim co chce!
>
>--
>Bqcvreqby fvę xhejn!

To jasne, ale sprawdz kodowanie bo ten ostatni jest zupelnie niezrozumialy.
A ten poprzedni byl taki fajny, malo zajmowal miejsca, byl jasny, taki
potrzebny, akcentowal Twa skromnosc.
Prawdziwe dzielo ...