Re: IIyama Ple 431S-B

Autor: Pawel Przewlocki <pafcio_at_polbox.com>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 13:28:12 MET DST

Użytkownik "Bartłomiej Wawrzynkiewicz" <bartwaw@tlen.pl> napisał w
wiadomoœci news:c8fbl5$34h$1@news.onet.pl...
> Od wczoraj mam go w domu, rewelka jeśli chodzi o ostrość obrazu.
> Co do smużenia to troszkę smuży, ale po przesiadce z CRT to normalne,
> zapewne, odczucie.
> Kolorom się nie miałem jeszcze czasu przyjrzeć, ale dzisiaj podłączę dwa
> naraz(LCD+CRT) to potestuję.

Zamierzam sobie taki monitor sprawic, ale mam taki problem ze nigdzie nie
chca mi go pozwolic obejrzec przed kupnem:( moze udalo Wam sie znalezc taki
sklep? bo jestem troche w kropce...:)

btw. jak jest z regulacja jasnosci? tzn nie chodzi mi o parametr brightness
tylko o odczuwana jasnosc swiecenia monitora. Czy jak sie zkreci na maksa w
dol brightness contrast i co tam jeszcze sie da to da sie zjechac z
jasnoscia do (prawie) zera? Mam dosyc wrazliwe oczy i to jest dla mnie wazne
a nie wszystkie monitory maja dobra regulacje tego typu (np. Belinea 101751
nie daje sie skrecic w dol na maksa).

pozdrowienia
pawel.