Re: Wyblakłe wydruki z HP LJ 1200

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 12:48:47 MET DST

Użytkownik "marcolphus" <nie.musisz.znac@mojego.maila> napisał w wiadomości news:cabn8a$8n2$1@atlantis.news.tpi.pl...
Witam!!
> Znajomy ma drukarkę HP LaserJet 1200. Problem jest tego typu: na każdym
> wydruku, jest wyblakły pasek. Wygląda to tak, jakby na kawałku strony
> drukowało się mniej tonera. Nie pomaga wymiana tonera na nowy,
> sprawdzane było na kilku różnych tonerach. Pomaga jedynie ustawienie
> jakości wydruku na najlepszą - wyblakłość jest bardzo słabo widoczna.
> Czy da się to jakoś naprawić, czy od razu dzwonić do serwisu?? Drukarka
> nie jest już niestety na gwarancji - jaki byłby orientacyjny koszt naprawy?

Możliwe, że dosyć drogi, no bo tak:

- w tym modelu masz bęben razem z tonerem (to zielone pod przykrywką...)
- w pierwszej kolejności pomyślałem, ze to folia zmieniająca ładunek, ale
jednak wygląda na to, że spieprzyła się grzałka, lub w jakiś sposób mechanizm
przes. papieru (duży przebieg ma drukarka?)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl