Re: Vortex AU8810 czy AU8820 ?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 09:53:21 MET DST

> Chcę zmienić karte dźwiękową ISA w moim starym kompie na kartę na PCI
> (w celu poprawienia wydajności przy odtwarzaniu filmów divx). Zależy
> mi głownie na jak najmniejszym obciążeniu procesora przez karte i
> dobrym dźwięku 2D (gier nie używam). Ktoś pisał na jakiejś grupie
> kiedys że z przetestowanych przez niego wielu kart najmniej obciążał
> procesor Vortex AU8810. Mam okazję kupić Vortex AU8820 sporo taniej
> niż Vortex AU8810 i nie wiem którą wybrać. Proszę o pomoc.

Jesli do filmow, to zasadzie wszystko jedno...
Ja bym wybral lepszego producenta - w koncu jakosc dzwieku zalezy
nie tylko od ukladu.

Vortex 2 obsluguje A3D 2.0, ale wlasciwie zadna wspolczesna gra z
tego (niestety) nie korzysta. Poza tym - nie ma do niego pozadnych
sterownikow pod Win 2000 / XP. ("zasluga" panow z Creative)

W tej klasie cenowej ciekawy jest jeszcze YMF-724 (lub 744 - 4 kanaly)
Yamahy. Karty tanie, z niezla jakoscia dzwieku 2D i swietnym MIDI.

Nie kupuj niczego na CMI ani na FM801... To tak na marginesie... ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.