Re: LAPTOP - HASŁO NA HDD - JAK USUNĄĆ?

Autor: Mundi <slurp_at_polboxWYTNIJT0.com>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 08:51:29 MET DST

Użytkownik "Andrzej_K" <nie_podaje@no.spam.pl> napisał w wiadomości
news:10062004.697D5043@andykowal.biaman.net...
> User "Mundi" <slurp@polboxWYTNIJT0.com> napisał(a)
> w news'ie: news:ca8e9b$kdq$1@nat2.broker.com.pl
>
> Możesz to trochę rozwinąć. Co jest karalne?
> Zakup HDD czy zdjęcie hasła?. (i dlaczego -
> podstawę prawną proszę lub nie błaźnić się
> proszę) :D

Jedna głupia kropka i już się ludziom podnosi ciśnienie :). Dla mnie ten
dysk
jest wątpliwego pochodzenia, mogę się mylić :) ale przypuszczam że pochodzi
z kradzieży. Takie super okazje lepiej omijać łukiem. Mówisz podstawę
prawną.
Chcesz i masz: "Art.291.§ 1. Kto rzecz uzyskaną za pomocą czynu zabronionego
--->>> nabywa <<<--- lub pomaga do jej zbycia albo tę rzecz przyjmuje lub
pomaga do jej ukrycia, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy
do lat 5."

Jak najbardziej mogę się mylić.