Re: Pożegnanie z nazwą/hasłem!

Autor: Andrzej_K <nie_podaje_at_no.spam.pl>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 18:46:13 MET DST

User "Użytkownik" <burt30@poczta.onet.pl> napisał(a)
 w news'ie: news:0567.00000152.40c88d33@newsgate.onet.pl

> Mam tak ustawione w komputerze, ze za każdym razem, kiedy go włączam
> albo restartuję pojawia się prośba o wpisanie nazwa i hasla. Wtedy daję
> "anuluj" i system dopiero wtedy ładuje się.

To wygląda na słaby zasilacz, zbyt obciążony.

> Czy można zrobić tak, żeby wyłączyć to pole dialogowe z nazwą i hasłem?
> Czy do tego trzeba przeinstalować system?

Z kolei te objawy występują gdy przegrzewa się
karta graficzna. Zwiększ jej chłodzenie.
> Bo na dłuższą metę jest to męczące, a ja się męczę tak już ze 3 lata :)

To zaś wygląda, że poci Ci się procesor. Wymontuj,
dokładnie wytrzyj i załóż z powrotem.

> Mam system operacyjny Windows 98, wydanie drugie - jeżeli to pomocne.

Jeśli jest to "wydanie drugie" to powinieneś
udać się na *odpowiednią* grupę systemową
np. alt.pl.windows9x ?.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Nie istnieje taki problem  bez względu na to jak by był skomplikowany, który