Re: co radzicie w/s drukarki?

Autor: wieniuszka <wieniuszka_at_gazeta.pl>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 14:28:32 MET DST

In the begining there were darkness. And then DeJotPe, on czw 10. czerwca
2004 13:20 in article <ca9g5o$28e9$1@mamut1.aster.pl> wrote to
pl.comp.pecet:

[cut]

> najpierw spróbuj odetkac głowice, podobno gorąca woda jest dobra, ale po
> szczególy zapraszam do archiwum na googlach, bo ja tego nigdy nie
> robilem...
Co do odtykania glowic, to slyszalem, ze dobrze dziala potraktowanie takiej
glowicy ultradzwiekami (konkretnie: traktowanie jej ultradzwiekami w
wodzie, tak jak np. w plukarkach uzywanych w poligrafii). Chociaz sam tej
tezy nie weryfikowalem.

--
what's the number to 911?
pozdrawiam