Re: Dual Layer, czy warto czekać?

Autor: Andrzej_K <nie_podaje_at_no.spam.pl>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 13:33:02 MET DST

User "-=Robin=-" <md82@_USUN_TO_wp.pl> napisał(a)
 w news'ie: news:ca9cvb$bdp$1@inews.gazeta.pl

> czy NEC ND2500A to to samo co NEC ND2500? innymi słowy, czy na
> nagrywarce NEC2500 da się również przeprowadzić tą operację przeróbki
> na DL?

Nie wiem, ale różnią się jedną literką "A" więc
podejrzewam, że jakaś maleńka zmiana jest?.
Poszukaj w sieci i porównaj dane techniczne.
W sumie niczego nie ryzykujesz o ile będziesz
postępował wg. "instrukcji":
bo zawsze możesz przywrócić oryginalny firmware.

Ja na Twoim miejscu najpierw próbowałbym "wsadzić"
jej oryginalny firmware od ND 2500A i gdy wszystko
będzie OK wtedy, już na pewniaka instalowałbym
tego "K0P2":

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Pewnego dnia nie wytrzymal i uderzyl ową dziewczyne! Zrobił to delikatnie