co radzicie w/s drukarki?

Autor: Michał. <sirstempel_at_wp.pl>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 13:01:40 MET DST

Witam!
Co radzicie? Otóż jakiś czas temu drukarka ( Canon BJC 2100) odmówiła
posłuszeństwa i jak zwykle w takich przypadkach zacząłem od wymiany
atramentu.Po wymianie nadal jednak wydruk był mizerny, z przerwami i b.
niewyraźny. Myślę, że atrament zasechł w głowicy ( bo rzadko używam
drukarki), a może jest inna przyczyna? Próbowałem też czyścić głowicę, bez
efektów.
Czy lepiej jest kupić nową głowicę do tej drukarki czy może zmienić drukarkę
( oczywiście taką mniej więcej jak ta obecna )? Bo chyba ceny tych produktów
są porównywalne?
Dzięki z góry za radę. Hej!