Re: problem z grami

Autor: Michał Paczkowski <sasdasda_at_wp.pl>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 09:11:37 MET DST

> Ale na w98. 128 dla xp to skrajnie mało.

Nie przesadzajcie. WinXP odpaliłem na Celku 333 i 128MB i było ok. Wróciłem
na 98 tylko dla tego, że starowników nie miałem wówczas do karty TV i
jeszcze ta śliczna kolorystyka brrrr... Niech przeinstaluje winde,
zdefragmentuje C, lub je sformatuje, dobierze sterowniki do DX i niech
jeszcze raz sprawdzi.

Pozdrawiam

ps. o wreszcie jakiś post w którym nie jest powodem zasilacz ;)