Re: spadek cen

Autor: marcus075 <znephf075_at_ky.jc.cy>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 00:00:15 MET DST

Na obywatelu nailim oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB wymusiło

> Muszę niedługo wymienic sprzęt, bo ten który mam jest juz strasznie wolny I
> mam pytanie do tych co sie orietują na rynku.Czy opłaca się w tym momencie
> kupowac nowy komputer??

Jeżeli nie teraz, to na Boże Narodzenie, bo będą "promocje", a potem na
Wielkanoc, bo też będą promocje. Jak masz kase to kupuj!

> A pytam dlatego ze moze sie okazac ze kupie sobie cos a
> tu za miesiąc czy za trzy np okaze się że wejdzie cos nowego i ceny spadną ja
> sie zupełnie nie orietuje w tym rynku.I nie chciał bym żałowac zakupu może
> warto jeszcze trochę poczekac.Podobno składaki mozna kupowac bo ceny
> podzespołów raczej nie ulegna zmianie.Z góry dzieki za odpowiedż I pozdrawiam

A taka logika to jest do rozbicia o kant d... Tak też można w
nieskończoność czekać... Masz kase- kupuj! Bo za miesiąc na pewno będzie
coś nowego...

--
| marcus075;GG:3585538;marcus075[at]xl.wp.pl; WinXP Pro+SP1a |
| Abit NF7-S;AMD AXP Mobile 2500+@3200+;2x256 DDR400 Twinmos |