Re: spadek cen

Autor: wieniuszka <wieniuszka_at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 23:19:30 MET DST

In the begining there were darkness. And then nailim, on śro 9. czerwca 2004
22:42 in article <0484.00000384.40c77635@newsgate.onet.pl> wrote to
pl.comp.pecet:

> Muszę niedługo wymienic sprzęt, bo ten który mam jest juz strasznie wolny
> I mam pytanie do tych co sie orietują na rynku.Czy opłaca się w tym
> momencie kupowac nowy komputer??A pytam dlatego ze moze sie okazac ze
> kupie sobie cos a tu za miesiąc czy za trzy np okaze się że wejdzie cos
> nowego i ceny spadną ja sie zupełnie nie orietuje w tym rynku.I nie chciał
> bym żałowac zakupu może warto jeszcze trochę poczekac.Podobno składaki
> mozna kupowac bo ceny podzespołów raczej nie ulegna zmianie.Z góry dzieki
> za odpowiedż I pozdrawiam

W takiej kwestii warto jest chyba czytac http://www.crn.pl/
A druga rzecz - ogolna prawda jest taka, ze jak mozesz czekac (tzn komputer
za glosno o jesc nie wola albo planujesz nie zajmowac sie tym w wakacje) to
czekaj: za te same pieniadze kupisz mocniejszy sprzet.
Chociaz poslugujac sie ta logika wszyscy do tej pory pracowali by na 386 :-)

--
what's the number to 911?
pozdrawiam