Re: Utylizacja PC-tów - stare części w cenie złomu.

Autor: wieniuszka <wieniuszka_at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 22:53:36 MET DST

In the begining there were darkness. And then Mariusz [mr.], on śro 9.
czerwca 2004 22:23 in article <ca7rm5$aoj$1@atlantis.news.tpi.pl> wrote to
pl.comp.pecet:

> Utylizacja PC-tów - stare części w cenie złomu.
>

> Witam.
>

> Są zdaje się firmy, które specjalizują się w utylizacji/recyklingu
> komputerów (zdaje się nawet, że jest to obowiązkowe - nie wolno, ot tak
> sobie, wyrzucić kompa na śmietnik, nawet gdy kochamy już innego :) choć
> najczęściej zbierają chyba sprzęt pofirmowy).
>
> Chciałem zapytać, czy nie słyszał ktoś o takich komputerowych szrotach
> dostępnych dla indywidualnych "kopaczy-diggerów"?
> Takich, gdzie możnaby sobie samemu poszukać jakichś potrzebnych akurat
> [...]
Ja sie kiedys (jakies dwa miesiace temu, moze troszke wiecej) zetknalem z
takim objazdowym szrotem na gieldzie w Warszawie - z samego rana pojawil
sie furgon, z ktorego wyladowano pudla ze starym sprzetem potraktowanym jak
siano. od razu obskoczyli go ludzie sprzedajacy na gieldzie szukajac
jakichs okazji (co moze swiadczyc, ze on tam bywa regularnie, a tylko mnie
sie nie zdazylo go wczesniej zobaczyc).
Mieli glownie najrozniejsze kable, przejsciowki i (nie wiem czemu) sporo
modemow. Ale inne rzeczy tez sie zdazaly. Niestety ceny nie byly takie
zupelnie symboliczne, chociaz niskie (a gwarancji oczywiscie zadnych).
No i pora niewygodna - ja widzialem toto przed miedzy 8 a 9 rano (czyli jak
na gieldzie jeszcze prawie nic nie ma).
A swoja droga - jezeli istnieja 'stacjonarne' tego typu przybytki to bede
wdzieczny za info.

--
what's the number to 911?
pozdrawiam