przelacznik KVM + mycha logitecha

Autor: Bucz <firepunch-----zabezpieczenie-----_at_go2.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 22:28:49 MET DST

mam maly problemik, zakupilem przelacznik KVM taki zeby podlaczyc 4
kompy do jednej klawiery myszki i monitora, niestety po przelaczeniu sie
miedzi maszynami zanikaja mi moje wypasione dodatkowe klawisze w moim
logi mx700 dziala tylko lewy prawy... nawet rolka nie trybi...
da sie cos z tym zrobic?
logi polaczony do KVM-a przez przejsciowke USB>PS2
... nawet po poerocie na "pierwotna" maszyne te guziki juz nie
dzialaja... po ponownym restarcie kompa jest ok... ale przelacze sie
znowu miedzy maszynami i qpa...

--
http://pomykacze.prv.pl/ - Tuning by Bucz
Na tym świecie tylko jedna rzecz jest pewna... to że kiedyś umrzesz...