Re: "Biurowy" PC do subiekta GT :) [długie]

Autor: Fosgate <fosgate_at_poczta.onet.usun.to.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 22:05:07 MET DST

Czy ten Subiekt jest pod Windows czy DOS ?

Ktoś kto robi remanent ma przkichane :-)

> [ciach!]
> [ciach!]

Typowe podejście, towaru w firmie za setki tys. zł. a na system
informatyczny zaledwie 2tys.zł.

> ASRock K7S8XE 236 zł [jedna z najdroższych płyt firmy ASRock:>]
> AMD Duron 1800 MHz (Applebred) BOX - 258 zł
> DDR 256MB PC-333 OEM 216 zł
> Radeon 9200SE HiS Excalibur 64 MB DVI + tv-out (64-bit) 202 zł
> Obudowa- coś ładnego, za 100 zł
> Zasilacz: Huntkey BS3000- 99 zł
> Samsung SpinPoint 40 GB SP0401N 278 zł
> Super-ultra-wydajny zestaw do pracy w Subiekcie: 1389 zł.

Przy takiej ilości danych zainwestowałbym w dyski SCSI i macierz RAID,
pojedynczy dysk IDE będzie w tym przypadku wąskim gardłem. Jeśli ten
Subiekt jest DOS-owy to zbudowałbym system na Intelu.

> Wiem, że się powtarzam...;) Aha: mozesz dołożyć jeszcze 256 ramu i jakiś
> większy hdd...

Jeśli Subiekt jest DOS-wy to ten RAM nic nie da.

I rzecz najważniejsza. Zamierzasz w ogóle archiwizować dane ? W jaki
sposób ?