Re: jak nagrywac na CD

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 18:02:44 MET DST

Użytkownik "Marek HAGA" <marek-haga@o2.nospam.pl> napisał w wiadomości
news:ca4d3h$psq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Antonino/Alicjo - zatem musisz się zaprzyjaźnić z NERO.
> Tak wogóle to na niewłaświwą grupę piszesz. Właściwsza byłaby
> alt.pl.cdr

Panowie - no przecież Alicja/Antonina to zwykły troll.
Nawet gdyby trolem nie był(a), a naprawdę byłaby kobitą nieznającą się na
sprzęcie, to już jakieś 5-10 razy zadawała tu pytanie NTG i było jej to
jasno mówione. Poza tym jej (jego) pytania są zazwyczaj tak debilne, że aż
nie chce mi się wierzyć że ktoś mógłby na prawdę mieć takie problemy.
Oczywiscie to pytanie jest najbardziej realne z tyxh co były.