Dnia 9-06-04 16:36, Użytkownik Arek napisał:
>> No to pudło pod pachę i zasuwaj do sklepu. IMO na taka usterkę można
>> powybrzydzać, zwłaszcza jak prędko przyniesiesz. No i jednak weź
>> sobie dyskietkę z Nokia-testem... :) Może sprzedawcy przestraszą się
>> perspektywy wymiany monitora co 3 dzień?
>
> Miał jeszce tylko jedną sztukę. Później pewnie wyślą mnie do serwisu...
>
> Telefonicznie skontakowałem się z innym sewrwisem. Bardzo miły pan wytłumaczył
> mi, że prawie każdy monitor tak ma...
>
>
Zdecydowanie nie każdy. Nie znam tego Samsunga, ale to z
pewnością słaby zasilacz (może ten model tak ma?).
Received on Wed Jun 9 17:10:12 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 09 Jun 2004 - 17:51:06 MET DST