Re: obudowa enlight 4102

Autor: sg <alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 11:03:30 MET DST

Użytkownik "wojto" <email@w.sigu> napisał w wiadomości
news:temlwwm5sijg.i5p3c8xbmuu2.dlg@40tude.net
> Proszę o jakieś opinie o tej obudowie. Czy jest cicha i w miarę
> przestronna? Czy montaż podzespołów jest ok? [...]

Głośny dosyć jest wentyl wywiewający (ten pod zasilaczem) więc
puściłem go na 7V i jeśli jeszcze przytrzymam ręką wentyl na
grafice to jest cisza :)
Jest przestronna i dosyć łatwo montuje się bebechy ale tylko jedna
boczna blacha jest zdejmowana więc flopa i napędy 5.25" przykręcasz
tylko z jednej strony. Z drugiej jest taka sprężysta blacha z czubkiem
co trafia w otwory na śrubki. Trochę tylko plastikowa kieszeń na dysk
się rusza - bo jest platikowa :)
Koszyk na dyski się wyjmuje więc przykręcasz je z dwóch stron.
Jestem z niej bardzo zadowolony. Co prawda to nie Chieftec ale
wiele jej i zasilaczykowi nie brakuje (w tej klasie cenowej oczywiście).

--
Pozdrawiam,                         "It doesn't think. It doesn't feel.
Sławek                                         It doesn't laugh or cry.