Re: LCD-Dell,Sony,Iiyama,.....?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 09:41:59 MET DST

Użytkownik "Radek Jurzysta" <radoslaw.tralala.jurzysta@se.com.pl> napisał w
wiadomości news:ca4n1c$j2v$1@rabarbar.eu.org...
HP

> Jak robisz zakupy na 1000 kompow to znizka 30% nie jest niczym
szczegolnym.

> Dell i HP Compaq to producenci kompow i moga sobie na to pozwolic...

Ja jak kupowalem do firmy od dell'a maly serwerek PE2600, to mialem znizke
15% i to byl pierwszy zakup w dell'u. W dell'u maja bardzo dobre warunki
gwarancyjne i bardzo szybki serwis. Jak kupywalem switcha dell'a, to
dostalem 10%. Jak w tej cenie masz gwarancje complit care, to bierz i sie
nie zastanawiaj (prawie mozesz skopac kompa i tak ci wymienia na gwarancji).
Serwisant opowiadal mi, jak w jednej firmie musial wymienic laptopa, bo ktos
na nim usiadl i poszla matryca, a firma miala wykupione complit care - co
kosztowalo 100$ wiecej.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl