Re: Sterowniki myszy A4tech z inna mysza

Autor: Rawuk <rawuk_at_wp-ciach.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 09:25:24 MET DST

Użytkownik "sloniu_21" <sloniu_210@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:0b00.0000216e.40c6b421@newsgate.onet.pl
> Mam mysz A4techa z 3 przyciskami (dodatkowy z lewej strony). Niestety
> mysz powoli odmawia posluszenstwa - nie pomaga czyszczenie kulki i
> walkow. Mam na oku inna mysz trzyprzyciskowa i tez z dwiema rolkami,
> wiec mam pytanie. Czy sterowniki od A4techa beda pasowaly do tej
> nowej myszy?
> Bardzo podobalo mi sie wyskakujace menu pod trzecim przyciskiem,
> mialem tam skroty do katalogow, programow, stron WWW oraz kilka
> automatycznie wprowadzanych tekstow.
> CZy ktos z was probowal juz takich kombinacji?

Probowalem :-)
Moze dzialac albo i nie. U kumpla podobno chodzilo ale niestety mi nie udalo
sie odpalic sterow z A4Tech na innych myszkach. Zawsze cos sie dzialo. Raz
nawet kursor sam latal po ekranie i wlaczal przyciski jak ja nawet lekko
ruszylem myszka. Nie pozostaje nic innego jak sprawdzic samemu.

Pozdrofka

--
Rawuk GG 2506721
Asus P4PE i845