Re: Bios protect

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 08:02:50 MET DST

Towarzysz(ka) marcus075 zapodał(a):
> Na obywatelu DooMiniK oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB
> wymusiło

> Nie wiem czy to jest łatwe, bo jak napisałem, nie sprawdzałem tego na
> sobie... Tylko pisze to co pamiętam z innych rozmów z grupy.

Pomyśl... taki układ musi być odłączony od komputera
w czasie jego _działania_. Czy wyobrażasz sobie wylutowanie
go w tym czasie (w warunkach domowych: na upartego w war. laboratoryjnych
wykonalne) ?
Zobacz jak są wlutowane układay - blisko siebie złacza, etc.

Może myślałeś o wyciągnięciu z _podstawki_? To b.duża różnica!

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)irc(dot)pl