Re: pytanie o 486

Autor: Adrian S. <adriansocho___at_tlen.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 20:15:09 MET DST

Dzięki za odpowiedzi, widzę, że płytę do 486 to teżtrzeba umieć
skombinować odpowiednią.
  Jeśli chodzi o manual i upgrade BIOSu to jak dla mnie niezłą zabawą
na jakieś półtorej godziny jest szukanie instrukcji do płyt
Pentiumowych, a tych 486 jest zdaje się znacznie więcej...
 Może zaaplikuję SB 16 na ISA, to ma kontroler IDE CDROMu. Ale wątpię,
czy da się z tego bootować. . .
  Jeśli chodzi o sterowniki czy coś takiego, to faktycznie nie jest
bardzo źle tylko troszkę źle, bo znalazłem coś takiego : F-DOS, jedna
dyskietka i ma jakiś Boot Manager i to coś wykrywa napęd (ale nie umie
nic z niego odpalić). Trochę mnie martwi że próbowałem odpalić z flopa
ze dwa linuksy flopiaste no i się ładowanie zawiesza, ale może akurat
to były takie że wymagały i586...

--
Adrian S.
  Administrator sieci szeregowcowej na cztery kompy <ROTFL>