Re: Epson R300 - pomocy!

Autor: kruszec <kruszec_at_op.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 19:27:51 MET DST

> Wiesz... Tu może być problem z łącznością
> dwustronną, choć mówię że jest to strzał na
> ślepo... A nie próbowałeś na innym kompie ?
> Albo Co mało prawdopodobne, W obu drukarkach
> wystąpiła taka sam awaria Ale to już ja sam w
> to nie wierzę :)

ja mam te dwie drukarki podpiete do dwoch roznych kompow. wiesz wydaje mi
sie ze tu raczej chodzi o jakis licznik czy cus. chociaz qrcze bios kasuje
sie bez problemu...
no nie wiem co o tym myslec.
jedna drukara "stanela" z drukowaniem cd jakies 300 plytek temu a druga -
jakos tak wczoraj.
no sam nie wiem....