Re: Epson R300 - pomocy!

Autor: kruszec <kruszec_at_op.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 19:16:41 MET DST

> Hint: A Zamieniałeś kable do drukarek?
> Może to jest problem? Chociaż strzelam na ślepo.

hehehehhe, doooobre ;-). napisalem ze drukuje na papierze bez problemu czyli
wszystko z softem jest raczej ok. dodam ze jesli drukuje z programu Epson
Print CD nie na CD tylko na zwyklej kartce, to tez wszystko jest ok.
problem jest wydaje mi sie z jakims zawieszonym czujnikiem czy czyms takim
pozdrowionka