Re: Coś lata w środku napędu DVD...

Autor: Flashi <flashi_usun_to_at_pf.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 16:51:33 MET DST

Paulie wrote:
> Jak potrząsnę napędem DVD (LG DVD DRD8160B) słychać, że coś w środku
> lata; słychać to także po włożeniu płyty gdy napęd zaczyna nią kręcić.

to jest taki typ lozyska zastosowany w LG ...
kiedys nawet kupilem sobie 2 naped bo wydawalo mi sie ze ten pierwszy zaraz
umrze :) i teraz mam CD a wyzej DVD

> Jak myślicie, co to może być i czy może to być groźne :-) dla napędu,
> dla płyt, czy coś jest uszkodzone, może rozkręcić i sprawdzić (bo nie
> bardzo uśmiecha mi się wysyłanie do serwisu) itd itp???

no mysle ze jak takie cos zrobili to raczej powinno byc niegrozne :>

> ps- napęd czyta wszystkie płyty bez zarzutu tylko trochę denerwujące
> jak coś tam w środku się pałęta, a chyba nie powinno bo na początku
> tak nie było

a pewny jestes ze nie bylo ?? ale tak naprawde naprawde pewny ... pojdz
sobie do np media markt i pomachaj innymi napedami LG :>