połączenie modem + modem

Autor: atak_paniki <atak_paniki_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 14:08:45 MET DST

Witam
oriętuje się ktoś może czy możliwe jest połączenie się za pomocą modemów 2
komputerów (inne miasta) tak abym z jednego mógł udostęnić internet na
drugi....
Trochę zamotałem więc krótkie wyjąsnienie:
komp 1: stałka i zainstalowany modem
komp2 : tylko modem - darmowe połączenia (nie z netem) po 18(czy tam20) i w
weekendy
Wiem że to trochę zamotane ale może ktoś coś pomoże ??
Wiem że jest opcja łączenia siębezpośrednio modem- modem ale jak to
kiedysrobiłęm to mogłęm przesyłać pojedyńcze pliki itp :( - da się to jakoś
rozwinąć ??
Pozdrawiam i dzięki za wszelkie sensowne ;) sugestie