obudowa ModeCom + zasilacz Chieftec - problem [dlugie]

Autor: Tomek S. <bombe_at_USUNpoczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 10:20:35 MET DST

Witam

Mam problem i mam nadzieje ze moze ktos mi cos doradzi, mianowicie:
kupilem zasilacz Chieftec-a HPC-360-302-DF
(http://www.chieftec.pl/index.php?action=zasilacze) i chcialem go wlozyc do
obudowy ModeCom Prostation (http://www.modecom.pl/produkt.php?393).
Niestety okazalo sie ze w mojej obudowie zasilacz moge wlozyc tylko w ten
sposob ze dodatkowy wentylator wychodzi "do gory", poniewaz tyl obudowy
jest tak skonstrulowany ze nie ma wyciecia "po calosci" na zasilacz tylko
jest wyciecie na wejscie zasilania i wylacznik a obok po lewej jest
wytloczka z krateczka gdzie wychodzi standardowy wentylator od zasilacza.
I teraz moje pytanie - czy moze byc tak, ze dodatkowy wentylator wychodzi
do gory (gdzie ma mniej-wiecej jakis 1cm do obudowy) czy robic jakies
kombinacje tak aby jednak zasilacz obkrecic i zeby dodatkowy wentylator byl
ustawiony w kierunku plyty glownej?
Zastanawialem sie czy nie zwrocic sie o pomoc do producenta obudowy - moze
by mi taka dziure wykroili ;)

Dzieki za porady i sugestie
Pozdrawiam serdelecznie
Tomek