Re: Overlocking Celerona

Autor: ATZ Rzeszow <atz_rzeszow_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 09:53:54 MET DST

Łukasz napisał:

> Mam Celerona 1,4 Tualatin chciałbym go podkręcić maxymalnie

Sie podepnę do pytania. Chodzi mi o duużo starszy sprzęt

* Celeron 366, oznaczenie b80524p366
* na 'przejsciowce' pga370->slot1
http://www.tomshardware.com/cpu/19990510/dualcel-02.html
* plyta Asus P2B-VE, Intel 440BX chipset
* Phoenix BIOS 4.0 Release 6.0.2 Rev. 0.10
* Ram 64 mb dimm

Plyta ma grupe zworek BF do ust. mnożnika i zworke FS2 do (?). W modelu
plyty P2B-VM w miejscu FS2 jest grupa zworek do ustawiania czestotl.
magistrali i wlasnie czegos takiego mi brakuje. W mojej plycie -VE
czestotliwosc procesora mozna ustawic tylko na 366 albo 550 i tylko zworką
FS2. Brak reakcji plyty na zworki BF.

Chcialbym podkrecic procka ale mniej niz 550, bo sie grzeje i wiesza. Czy
pomoze zaklejenie pinu B21? Jakie napiecie ustawic na procku? Moze
upgrade biosu by pomogl?

Komp ma znosnie odtwarzac divxy i nic ponadto.

--
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
Z.