Re: jaki dysk polecacie

Autor: jack <litewind_at_wp.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 23:20:48 MET DST

> ta... niedlugo z tych samsungow zrobicie hiper HDD nie do zajechania i w
> ogole... poczekajmy jeszcze troche, a juz gdzies na forum widzialem
> watki o felernych sztukach (chociaz wcale sie temu nie dziwie).

Samsungi jak IBM miały juz swoją "złą" chwile jakies 2 lata temu - padały
jak muchy choc z winy fabryki klienta mało to interesuje i ma racje - dysk
ma działać!
Teraz zakladam je często 40 są teraz takie cieniutkie jak zadne inne - wiec
technologia idzie naprzód no i gwarancja większa.
Ale jestem zwolennikiem Barracudy - grzeje się do jakiś 40 - 43 stopni ale
moze znacznie wiecej i nic jej nie bedzie instrukacja przewiduje znacznie
wiecej.
Tylko jesli ma być cicha to musi być na EIDE nie SATA - nie mam pojecia
dlaczego ale SATA sa znacznie głosniejsze - dziwne ale prawdziwe.