Re: Z 512mb -> 1gb?

Autor: Radoslaw Poplawski <f1lc_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 23:05:03 MET DST

Mon, 7 Jun 2004 22:25:50 +0200, w <ca2jbk$ssi$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Shortys" <shortys1@o2.pl> napisał(-a):

> da
>
> Popieram! SD RAM to już antyk (ja niestety jeszcze tego rupiecia posiadam
> ( ) Lepiej zainwestuj w DDR bo to jest jak narazie przyszłość. A co do SATA
> to bez dwóch zdań - zwykłe ATA nie ma wogóle czym sie równać z SATA! SATA są
> chudziutkie, wąziutkie co ma olbrzymie znaczenie w chłodzeniu (a nie jakieś
> grubachne taśmy ATA). Wniosek z tego taki że lepiej zainwestować w DDR i
> SATA :)

Omg, ale rady dajecie... To już w takim przypadku całkowicie _zmienić
komputer_.

Co prawda w kategorii najbardziej beznajdziejnych rad przoduje Jarmo-cośtam z
ofertą wymiany pamięci na DDR, ale zmiana z ATA na SATA daleko nie odbiega.

Facet ma dwa wyjścia:
- dokupić HDD i/lub pamięć (a nawet kartę graficzną może sobie wymienić)
- sprzedać cały komputer i kupić nowy (ewentualnie sprzedać zestaw
płyta+procesor+pamięć)

ATA, SATA na razie nie wnosi nic specjalnie ciekawego, wystarczy po prostu
lepszy dysk.