Re: Radiator na mostku

Autor: Kamtzu <bender_at_WYTNIJ.irc.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 19:18:49 MET DST

Użytkownik "Toms" <80932905@pro.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ca1j2u$a1s$1@nemesis.news.tpi.pl
> Przegrzewa mi się mostek na płycie ( częste restarty)
> i pytanko do zaawansowanych
> jak bezpiecznie odczepić radiator z mostka

Normalnie, lapiesz za radiatorek i delikatnie ruszasz
na przemial lewo - prawo, lewo - prawo, stopniowo
zwiekszajac amplitude, mozesz tez z wyczuciem ciagnac
go w gore (od plyty). Ja w ten sposob zdjalem radiatorki
z 2 plyt no ale sie nie stresowalem bo obie byly juz
uszkodzone :) choc posob wyglada na bezpieczny bo ten
klej jest jakby gumowy