obudowa 5,25 na USB kontra HDD 3,5 cala

Autor: uoper <uoper_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 18:36:50 MET DST

Witam
niedawno kupiłem obudowę na napęd 5,25 firmy iomega na port USB 2.0 -
kombatybilna w dół (miała być) -> nie jest to taka zwykła obudowa na USB
lecz sprzedawana w komplecie razem z nagrywarką....(ja kupiłem bez)
Wsadziłem w nią nagrywarkę DVD (LG) i w sumie chodzi (mam usb 1.1 dlatego
wsumie... bo w praktyce to wypalenie płytki 2 godzny - ale dziła :)
Po podłączeniu dysku w panelu sterowania żółty wykrzyknik i komunikat ze nie
może uruchomić urządzenia ;(
I mam pytanie czy ta obudowa umożliwia podłaczenie hdd (jak zapewnia
sprzedawca) lecz tylko przy USB 2.0 ?? - wsumie i tak miałem zamiar zmienić
laptopa/kupić kontroler ale chciałbym to wiedzieć przed zakupem :|
a może trzeba cośdoinstalować ?? - mam win xp sp1
Pozdrawiam