Re: Jaki zestaw na Intel-u???

Autor: Atkn <atkne80_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 17:18:50 MET DST

Użytkownik "wojtek" <gurgur@zlernyobk.pbz> napisał w wiadomości
news:ca0bh0$bui$1@nemesis.news.tpi.pl...
> czyli jak komp się popsuje na intelu to nie dostanę po dupie bo to jest
> intel? jak bym zaoszczędził kilkaset złotych i to by się popsuło to
> znaczy że to wina tego ze AMD jest tańszy?
> pentium też był dla mnie bogiem dopóki nie pojawił się duron 600,czasami
> wystarczy spróbowac nowych rozwiązań żeby przestać się ich bać

Nie wiem jak Ty, ale sa rozne firmy i rozni szefowie. Napisalem tak,
poniewaz czasami fakt, iz ktos chce koniecznie Intela, moze oznaczac, ze ma
rozsadne powody.
Masz racje, AMD tanszy, ale wtedy jest pretekst, zeby sie przyczepic do
informatyka. Ksiegowy raczej zerknie do Chipa a nie na pl.comp.pecet, jak
bedzie przegladal sie wydatkom ;)

pozdrawiam