Re: Problem z zasilaczem ?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 16:53:40 MET DST

Użytkownik "Max" <bajer@grafit.master.one.pl.nospam> napisał w wiadomości
news:Xns95019CF68E456brownsun2khotmailcom@193.0.81.23...

> hmm chyba i ja tak zrobie bo sie wkurzylem ze w pudle z 2ma zalmanami jest
> tak glosno :) - ale dlaczego on tak wyje - czyzby poprostu mial niedomiar
> mocy ???? i grzal sie cholernie ??
>
> moc ma 350 W

No to mamy chyba ten sam model ( ISO-450 ).
Tak na prawdę to nie wiem czemu wentylator parę minut po starcie kompa
zaczyna śmigać na najwyższych obrotach. Może elektronika kontroli obrotów
wentyla jest ustawiona na zbyt małe temperatury. Jedno co mi się rzuciło w
oczy to radiatory, które są jakieś takie niepotrzebnie wąskie. Mogliby
dorzucić troszkę szersze żeberka i moze było by lepiej. Acha - no i jeszcze
radiatory są niskie i pewnie Modecom stosuje je w zasilaczach z dużym
wentylatorem 120 mm na górze obudowy (lub na dole - zależy jak kto patrzy).
Więc może pomyśl o takim rozwiązaniu, bo ja mam dodatkowy, wtłaczający
wentyl od strony wyjścia kabli z zasilacza.