Re: Wymiana kondensator闚 na p造cie g這wnej.

Autor: Irek <hylosWYTNIJ_at_wp.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 16:27:57 MET DST

> hmmm, mi sie wydaje ze to podane napiecie to dopuszczalne napiecie przy
> kt鏎ym nie powinno nastapic przebicie, a 豉dowanie sie kondensator闚
(czyli
> szybko軼 procesu "regeneracji" jak to chyba miales na mysli) zalezy od
> pojemnosci i przylozonego napiecia...

proces regeneracji jasne ze zalezy od wartosci napiecia.
Co do przebic to elkach najczesciej nie wystepuje przebicie warstwy tlenku,
wystepuje natomiast proces ktory prowadzi do wybuchu elki - w czasie
formowania wydziela sie gaz i tyle. Tak ogolnie to spokojnie mozna elki
poddac wyzszym napieciom niz zalecanym ( w granicach rozsadku ) i wtedy
nastepuje przeformowanie - ale nie zawsze to sie uda :)