Re: obraz partycji w szkole

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 15:16:27 MET DST

Towarzysz(ka) Marcin zapodał(a):
> Witam
>
> W szkolnej sali komputerowej sa takie same komputery (te same podzespoly).
> Probowalem zrobic obraz partycji windowsa 98 i skopiowac go na CD.
> Pozniej chcialem przywrocic windowsa z plytki.
> Niestety pojawial sie blad. Probowalem juz partition magic i drive image
> niestety z takim samym skutkiem :(
> Problem nie pojawial sie gdy przywracalem partycje z lokalnego dysku.
> Pytanie brzmi: co robie zle, ze nie mozna przywracac z CD? a moze cos
> takiego wogole nie jest mozliwe?

NTG!

Jak W98, to nie ma co się tak męczyć:
- skopiować NORMALNIe całą partycję na płytkę CD (zawartość katalogów, etc.),
łącznie z głównym katalogiem
- przy przywracaniu:
@ dyskietka systemowa windowsa (albo nawet możesz na tej płytce
 z danymi wgrać sobie systemową dyskietkę)
@sys c: (przenosisz sytem, plik sys musi być najlepiej na nośniku
     z systemem- to program)

Wkopiowujesz całoś spowrotem na dysk (ja to robię tak, że na innym dysku
mam kopie i przerzucam Knoppixem)

- potem tylko przerabiasz Msdos.sys (tzn. aby był taki sam, jak uprzednio)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)irc(dot)pl