Re: jaki dysk polecacie

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 15:06:52 MET DST

> jeszcze niedwano jak napisalem, ze hitachi to mnie tu wysmiano,
> zwyzywano i poczulem sie jak wioskowy glupek... ciekwae dlaczego teraz
> nikt sie nie czepia o te HD, moze nie ma juz tych "doswiadczonych"
> userkow? :-)

Ja używam IBMów od kilku lat.
Miałem 30, padłą, ale co z tego jak dostaem za nią 40, pochodziła 2 latka,
sprzedałem, no i kupiłem.... Seagata, SerialATA. No cóż, to nie była mądra
decyzja, na szczęście kupiłem go bardzo tanio i szybko sprzedałem na allegro
nie wiele tracąc (jakieś 10 zł). Nie nadawał się do użycia, nie dość, że
głośne głowice to jeszcze niezbyt żwawy (stary IBm był szybszy) więc kupiłem
Hitachi, co prawda najdroższy, ale nie żałuję. Szybki i chłodny, no i
biezbyt głosny, polecam (oczywiście 7K250)! Miałem jeszcze okazję się
zapoznać z WD z serii JB, tragedia, ten gwizd jest nie do zniesienia!

--
Mariusz