Jaka plyta do serwera?

Autor: Przemo <nobody_at_nowhere.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 14:58:07 MET DST

Jaka polecilibyscie plyte glowna do skladaka majacego pelnic funkcje malego
serwera.

Dla mnie plyta serwerowa to taka, która jest raczej stabilna niz
podkrecalna.

Na poczatek chcialbym do niej wlozyc 1GB RAM, z mozliwoscia rozbudowy
(czyli im wiecej wolnych slotów pamieci tym lepiej).

Wbudowana karta graficzna, karta sieciowa (lub nawet dwie), kontroler SCSI
lub SATA.

Jak na razie nie mam preferencji czy procesorem ma byc Intel czy AMD, ale
raczej nie 64 bity i raczej bedzie tylko pojedynczy procesor.

Bede wdzieczny za wskazanie konkretnych modeli, ewentualnie za informacje
na co jeszcze powinienem zwrocic uwage (poza dobrym zasilaczem i obudowa)?

Pozdrawiam
Przemek