Re: jaki dysk polecacie

Autor: jack <litewind_at_wp.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 12:51:33 MET DST

> Musze kupić dysk, ok 80 GB wystarczy.
>
> Mam złe doścwiadzenie z Barracudami VI
> (40GB wymieniany 3x, 60 GB 1x)
>
> Co polecacie, co z Waszego doświadczenia jest mniej zawodne?

Barracuda VII jest bardzo cicha choc się grzeje ale to dozwolone.
Samsungi są ciche ale po ich wpadce jakoś nie mam zaufania choc ludzie je
biorą - mają 3 lata gwaracjji wiec moze warto.
WD sa dobre ale mielą jak maszynka do miesa zbyt głosne
JEsli wiec najcichszy to seagate lub samsung wybieraj.Ja mam barracude i nie
zmienie jej - tylkoVII bo V tez mam ale jest głośna obie to 80 GB