Kolorowa drukarka laserowa do biura

Autor: Andrzej <amasiulWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 23:24:52 MET DST

Cześć,

Szukam dobrej i niedrogiej kolorowej drukarki laserowej z printserwerem do
biura (dla kilku osób) w cenie do 6000 PLN lub nieznacznie droższej.
Zastanawiam się nad HP 3500n i OKI 5300n. Obie drukarki mają podobne parametry,
niestety nie mam możliwości sprawdzenia jak obie drukarki drukują, jakie są
koszty eksploatacji, awaryjność, itd.
Czy możecie coś doradzić?

Druga sprawa to wybór urządzenia wielofunkcyjnego. Zastanawiałem się nad tanim
HP 3030 (faks, skaner, kopiarka). Czy to dobry wybór? Czy moglibyście polecić
jakiś większy kolorowy laser "kombajn" z nakładką skanująco-kserującą w
sensownej cenie (na faksie aż tak bardzo mi nie zależy)?

Pozdrawiam
Andrzej