Update Bios`u Sata (Silicon Image)

Autor: a <portal_at_onet.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 23:10:33 MET DST

Posiadam plyte glowna Gigabyte 7VAXP ULTRA + dysk (Serial Ata) Barracuda 80GB.
Sprzet pracuje prawidlowo, jednak po pierwszym rozruchu komputera bios nie
widzi dysku. Dopiero po resecie dysk jest wykryty i system moze wystartowac.
Prawdopodobnie jest to wina bios`u kontrolera (umieszczonego na plycie
glownej) firmy Silicon Image (model Sil 3112A) dlatego chce zrobic update,
jednak poki co nie udaje mi sie ta operacja

Zassalem z firmowej strony (http://www.siimage.com) soft do update`u oraz
najnowszy bios kontrolera.

Po odpaleniu oprogramowania dosteje zapytanie o "Subsystem Vendor ID" ... no i
tu jest pies pogrzebany, bo nie mam pojecia co wpisac, co skutecznie
uniemozliwia zakonczenie aktualizacji biosu :(

Jesli ktos wie jak skutecznie zaktualizowac bios do w/w sprzetu, prosze o
jakies wskazowki.