wiem ze ntg ale ...

Autor: Mariusz <szpiegpwr_at_interia.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 21:59:01 MET DST

Witam
Z gory sorki za ntg ale sa tutaj ludzie, co sa ekspertami i maja
doświadczenie w wykrywaniu uszkodzeń. Mam prosbe a zarazem pytanko : pisze
program majacy na celu wykrywanie uszkodzeń w komputerze poprzez zadawanie
określonych pytań i np nie wiem jak skompletować pytania o nie działający
dysk od czego zacząć ?

dzięki za wszelkie sugestie i pomysly i sorki za ntg
pozdro Mariusz