Re: pasta termoprzewodzaca

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 19:05:02 MET DST

Użytkownik "Marcin" <marcin_pawe@op.pl> napisał w wiadomości
news:c9vfse$8v2$1@news.onet.pl...

> polecam pastę oparta na silikonie kiedy pracowałem na servisie tylko
> taką stosowaliśmy ponieważ nie przewodzi ona pradu a ewentualny nadmiar
> nie uszkodzi procesora

Tylko że czesto silikonowe są gorsze pod względem odprowadzania ciepła - ja
stosuję pasty srebrne (z domieszkami metalu) na procesorach AMD, które można
właśnie uszkodzić jak się jej da dużo poza rdzeń. Tylko nie widzę powodu dla
którego trzeba by dawać pastę poza rdzeń :-P Pracowałeś w serwisie i
stosowaliscie tylko silikonowe pasty bojąc się ze uszkodzicie procesor? No
to dosyć przykre, ze w serwisie nie potrafią pasty nałożyć.