Klawiatura power off

Autor: Marcin <marcin.es_at_no_sp-interia.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 17:21:36 MET DST

Witam
Czy ktos moze udzielic mi rady w jaki sposob, oczywiscie bezinwazyjny,
zdeaktywowac klawisz power off na klawiaturze??? Szlag mnie tafia jak
przypadkiem go naciskam i cala praca idzie sie ..... Dodam ze chce aby ten
guzik na obudowie dzialal po staremu,tj. wylaczal komputer. Bios AMI - nie
ma funkcji wylacz klawisze w power managment.

Pozdrawiam
Marcin