Re: Jaki zestaw na Intel-u???

Autor: Atkn <atkne80_at_o2.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 16:03:13 MET DST

Użytkownik "wojtek" <gurgur@zlernyobk.pbz> napisał w wiadomości
news:c9v7de$h1c$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
AMD

> źle mnie zrozumiałeś,jestem zwolennikiem amd,akurat w tanich procesorach
> AMD miażdży intela stusunkiem cena/wydajność

Nie tylko w tanich. Generalnie we wszystkich kategoriach AMD miazdzy Intela
cena...i tylko cena.
A co do watku, autor watku napisal, ze Intel i ma byc Intel. Naprawde teksty
w stylu, "co Ci Intel, na AMD bedzie lepiej i taniej" sa calkowicie bez
sensu jak nie kupuje sie komputera do domu tylko do firmy. W firmach sprawa
wyglada tak: ma byc "Pentium" (dla przykladu "Pentium 4 Celeron") i jak sie
wybijesz z zaoszczedzeniem kilkuset nie Twoich pieniedzy, to potem jak
cokolwiek bedzie nie tak, to Ty dostaniesz po dupie, bo to bedzie Twoja
wina, ze wymysliles jakiegos Atcostam zamiast Pentiuma. I po co to komu?
A co do samego zestawu, to padlo pare rozsadnych propozycji, z tymze ja bym
nawet dal jakiegos GF4MX z DVI, R7000VE, no R9200SE jest w propozycjach, czy
tez rozejrzalbym sie z plyta na 865G - po prostu minimum kosztow na grafice,
bo i tak cokolwiek szybsze niz TNT2 to jest az nadto ;)

pozdrawiam