Re: BAD SECTOR

Autor: Maciek <maciek_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 16:04:27 MET DST

> Witam!
>
> Kiedys bardzo dobrze na małych dyskach spisywał sie NDD Norton Disk
Docktor.
> Szukam programu który by mi pokazał czy sa na dysku uszkodzone secktory i
> mogl je zaznaczac aby system z niego nie korzystał.
> Pozdrawiam

I nadal to powinien potrafic NDD (tylko nowszy) ...

Sa jeszcze inne programiki, o ktorych tutaj bylo juz pisane wczesniej -
chociazby HDD regenerator czy bardziej zlozony "grzebacz" - programiki
dzialaja niezaleznie od systemu plikow, bo sprawdzaja "fizyczny" obszar (od
MBR po ostatnie dostepne dla uzytkownika sektory fizycznego dysku).
Oczywiscie nie zaznaczaja nigdzie wykrytych bad-ow tylko wykonuja operacje,
o ktorych pisalem juz kilkanascie watkow wczesniej...

http://www.dposoft.net/ - regenerator
http://www.borakomp.futuro.com.pl/index.php3?dzial=1&aid=2&str=4 - i
grzebacz