Re: Kabel do kieszeni na USB

Autor: radon <radoslaw.naleczynskiWYTNIJTO_at_centrast.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 10:02:32 MET DST

> Witam!
> A skad tam sie wezmie 12V dla silnika dysku?
> Port USB ma tylko 5V.
> Moze ta kieszen obsluguje równiez jakies specjalne (mobilne) HDD?
> Ale to tak zgaduje.
> Kompaner

  Z tego co widziałem, to nie jest prawdziwe złącze USB , tylko jakieś
sterowanie USB, które mozna podłączyć wewnętrznie do płyty.
  Nie ma to specjalnego zastosowania chociaż słyszałem ,że mozna w ten sposób
podłączyć dysk do płyty gdzie brakuje wejść IDE - zasilanie musi być podane
normalnie .
Pozdrowienia
Radon