Re: hdd regenerator - wbrez prawom fizyki ?

Autor: Dybot <roz_NoSpAm__at_widzew.net>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 00:57:33 MET DST

> "HDD Regenerator 1.41
> HDD Regenerator is unque software program for regeneration of physically
> damaged hard disk drives. It does not hide bad sectors, it really
> restores them!"
>
> ?
> Jak mam to rozumiec ? czy program sie jakos integruje z dyskiem, czy
> wystarczy go raz uruchomic i wywalic ?
> Jak to w ogole mialoby dzialac - te przywracanie sektorow ?

nie napisze ci jak on to robi, bo juz nie pamietam kiedys czytalem.
Pamietam z tego artykulu tylko tyle ze ogromna wiekszosc wykrytych badow nie
jest uszkodzeniem FIZYCZNYM dysku tylko jakos jego namagnesowania w danym
miejscu.
I wlasnie hdd_Regenerator naprawia to namagnesowanie, co jak wielu uwaza nie
jest za trudne
tyle ze produecentom nie zalezy na tym wiec tego nie wprowadzaja. No a
prawdziwego uszkodzenia
dysku nie da sie naprawic. W tym wypadku poprostu istnieje duza dowolnosc w
nadawaniu nazwy bad sector i stad sie bierze ta cudowna moc programu. (dodam
tylko ze moglem cos pokrecic, chociazby to ze naprawia magnesowanie dysku bo
moze to bylo cos innego ale ogolnie reszta tektu powinna byc zgodna z tym co
czytalem. Nie jest to chyba jakis wymysl bo wielu ludzi wtedy to poparlo :P)

ps. tyle odemnie. jak ktos ma jakies inne sensowne zdanie lub poprawi moja
wypowiedz chetnie je uszlysze

pzdr.